czwartek, 17 stycznia 2013

Lubię to! :-))) (część 1)

Co prawda nie mam konta na naszej klasie ani na facebooku  (teoretycznie więc nie istnieję ;)), ale jest pewne miejsce, któremu nie mogłam się oprzeć. To kopalnia inspiracji, trendów, przepisów, fotografii i wszystkiego, co internet ma najlepsze(go?) (poza naszymi blogami, oczywiście ;-)))). I dzis, wyjątkowo, postanowiłam umieścić tu trochę ulubionych pinterestowych przypinek. Tak "ku pamięci" ;-) Pod każdym zdjęciem, znajdziecie jego źródło :-)

 Najwięcej inspiracji zebrałam oczywiście w kategorii DIY/dobre pomysły/ładne rzeczy :-)

 Te chmurki takie uspokajające!

 
Stary pomysł, o którym zawsze zapominam ;-)
 










Koszyk ponizej zrobiony jest ze starych t-shirtów :-) Naszyjnik z koszulki męza już robiłam (ten t-shirt nie był Ci potrzebny, kochanie?), kosza - jeszcze nie!
 


A tu idealna rzecz dla zony programisty :-) Kable, drżyjcie! ;-)


oooodkieeeeeee!


Te "drukowalne" plakaty są urocze :-) 






etsy 




hyhyhy :-))))

 etsy

 W swojej kolekcji mam tez inspiracje nt. włosów i fryzur, pewnie dlatego, ze moje NIGDY nie wyglądają tak, jakbym tego chciała. Poniżej mój niedościgniony ideał:


A tu juz trochę bliżej moich mozliwości ;-) 




Marzę o idealnie prostych włosach :-)



Uff :-) Chyba na dzisiaj wystarczy :-) W części drugiej będą inspiracje wnętrzarskie, modowe, kulinarne i, oczywiście, podróżnicze! Tych ostatnich nie może zabraknąć. Juz nie mogę się doczekać rozpoczęcia sezonu włóczykijskiego :-)))
 

15 komentarzy:

  1. Aga, piękne inspiracje. Chmurki są mega optymistyczne! :)
    Ja też czekam z niecierpliwością na otwarcie sezonu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję! Chmurki rzeczywiście mnie uspokajają, moze powinnam sobie takie zrobić :-))
      Otwarcie sezonu na Helu? :-)))
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Lampa skradła me serce :) no i te rozjaśniane końcówki achh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie od 3 miesięcy wisi goła żarówka w sypialni, wstyd! :-)))
      Końcówki achhhh

      Usuń
  3. świetne inspiracje, a ta lampka, z nieba mi spadła - czyli jesteś aniołem ;), mam jeszcze mnóstwo gołych żarówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo, wiesz, jak jest... w komputerze inspiracje, a w sypialni goła zarówa na kablu! cała ja ;-))))

      Usuń
  4. Lampa świetna tylko zawsze się zastanawiałam czym się usztywnia klejem?I ramka na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iga, ramka moja ulubiona! :-))
      a tę lampę to chyba usztywnia się klejem do tapet, tak?

      Usuń
  5. Też jestem na prinspire.pl, ale również na stylowi.pl :) Mi się zdecydowanie podobają te krótkie włosy. Sama mam długie i dość grube, ale szkoda troszeczkę mi je ciąć (tyle się namęczyłam przy zapuszczaniu ;))

    Zapraszam do siebie,
    marcimokiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, moje też długie, szkoda mi obciąć, ale czasem mam taką ochotę, że ach! ;))

      Usuń
  6. też jestem uzależniona od pinterest:)))) uwielbiam jak nic innego! to kopalnia inspiracji w jednym miejscu:D
    uściski posyłam - świetne zdjęcia i rzeczywiście te chmurki są niesamowite:) lekkość i subtelność :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. cały "wór" inspiracji ;)
    ja wykorzystam pomysł ramki ze zdjęciami na klamerkach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptacha, tez lubię tę ramkę, bardzo! Mam nawet pewien pomysł, gdzie mogłabym taką u siebie powiesić, teraz tylko trzeba się zabrać do roboty :-))))

      Usuń